چگونه مشتری خود را زیاد کنیم ؟
برای پاسخ به این سوال که چگونه مشتری خود را زیاد کنیم میخواهیم از یک جنبه دیگر به این موضوع نگاه کنیم و این موضوع را برسی کنیم .
اولین مطلب که به ذهن هر اهل فنی می آید تبلیغات است . شما هرجه قدر برای تبلیغات هزینه کنید این هزینه ها به مرور زمان نتیجه داده و علاوه بر بازگست پولتان سود هم خواهید داشت .
سود کردن بدون تبلیغ
شاید بگویید که چطور می شود بدون تبلیغات سود کرد . خب تبلیغات حداقلی کاملا مورد نیاز است و هیچ کس منکر تبلیغات نیست اما راه های دیگری هم در سود کردن احتیاج است . استفاده از استراتژی فروش و یا تغییر آن یکی از راهبردی ترین و نتیجه بخش ترین کار ها است ؟
استراتزی تخفیف
تخفیف دادن از قدیم الایام یکی از راه های افزایش مشتری بوده . انواع مدل تخفیفی وجود دارد که در این مطلب نمگنجد اما یک مدل از تخفیف دهی وجود دارد که استفاده از باشکاه مشتریان هست . عم.ما مشتری مداری و ارتباط با مشتری در سطح وسیع یک کار دشوار و هزینه بر است هم به لحاظ نیروی انسانی و هم به لحاظ مالی . پس بنگاه های کوچک اقتصادی و یا فروشگاه ها یا مغازه ها هیچ گاه این کار رو انجام نمیدن که یک هزینه ای رو متقبل بشوند و برای خود باشگاه مشتریان ایجاد کنند .
اما این موضوع را می توان به راحتی حل کرد .
استفاده از نظام ها و مجموعه عضو های متمرکز و خاص
شرکت هایی وجود دارند که با استفاده از ارتباطات خود با مجموعه ها و نهاد ها اقدام به خدمات دهی به مجموعه پرسنل و یا اعضای این مجموعه ها می کنند . در واقع این شرکت ها با شناسایی بستر مورد نیاز و هچنین یک جامعه هدف مشخص اقدام به بازاریابی کرده و واسطه ای میان یک جمعیت مشخص با سلایق خاص با بنگاه های کوچک سرمایه و خدماتی می شوند . یک ارتباطی کاملا فزاینده و بهره ور برای دو مجموعه کاملا جدا از هم و نا آشنا.
درباره این سایت